پست باحال
نوشته شده توسط : دلقک افسرده

خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما پولدار !


 

 khande20.lxb.ir=بزرگترین وب خنده

 


 

پروردگارا!

گناهانِ ما را به ریال و کارهای نیکمان را به دلار محاسبه بفرما !

 

 
khande20.lxb.ir=بزرگترین وب خنده
 

 

مامانم زنگ زده مغازه میگه داداشت اونجاس هنوز؟

میگم نه چن دقیقه پیش رفت

میگه یعنی کلا رفت؟!

گفتم نه هنوز نصفش اینجاست !

 

 khande20.lxb.ir=بزرگترین وب خنده

 

 

طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:

پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم

مادرم مریض بابام مرده ۲شیفت کار میکنم

واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

دخترا :اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!!!

 khande20.lxb.ir=بزرگترین وب خنده

 

 

 

 

به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم

که واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم

تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟  

 

 

 khande20.lxb.ir=بزرگترین وب خنده

 

 

آقا میدونید چرا پراید گرون شده؟نمی دونید که…

چون راحت میره تو پارکینگ راحتم از پارکینگ در میاد.

امکانات از این بیشتر میخواین.؟

 

 

 
khande20.lxb.ir=بزرگترین وب خنده
 

 

پسره میره خواستگاری میپرسن ماشینت چیه؟ میگه پراید

بعد گندش در میاد طرف پرادو داشته !





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دری وری بزرگترین سایت خنده - اولین نیستیم ولی سعی میكنیم بهترین باشیم , , , بدوین بیاین وببزرگترین وب خنده , بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ - خنده|خنده دار|خنده بازار|ترولιlı سایت تفریحی و سرگرمی خنده ιlιl - سایت تفریحی و سرگرمی خنده , اس ام اس , مطالب طنز , ترول ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: