نوشته شده توسط : دلقک افسرده

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!
اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!!!!!!!


 

 

 

اقا من یه کشف بزرگی کردم :
حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !
حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !
حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !
وااااااااااااای چقدر باهوشم ^_^

 

 

 

 

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

 





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: lιlıجوک های جدید را از ما بخواهید , خنده|فان|جوک|خنده دار|طنر|عکس نوشته طنز سایت تفریحی و سرگرمی خنده ιlιl - سایت تفریحی و سرگرمی خنده , اس ام اس , مطالب طنز , ترول , بزرگترین سايت سرگرمی جوک خنده دار♥♥ - , , , قالب وبلاگ عکاسی و , بزرگترین سایت خنده بازار , , , عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ - خنده , , , مسابقه وبلاگ نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: